vrijdag 23 november 2018

Vrijdagmorgen heerlijk gesport, 15 minuten fietsen, 45 minuten egym en 15 minuten op de loopband, dinsdag weer, 2 x in de week is goed te doen en ik begin spieren te krijgen op plekken waarvan ik niet eens wist dat er spieren zatenšŸ˜€.
Het gaat lekker met Hermies stekendeken, is een warme deken aan het worden, ik heb hem nu even opzij gelegd, want ze hadden bij de Echtstudio zo'n leuke gehaakte kerstlied, met glittergaren, die ben ik dus nu aan het haken.
Het is nog een klein stukje maar het is een makkelijk patroon en voor de kerst is hij af.

Hierna moet ik mijzelf een schop onder mijn ... geven en de quilts weer oppakken, want er zijn er een stel heel hard aan het roepen.

Fijn weekend allemaal, mochten er taalfouten in zitten, lekker laten, want ik had geen zin om het na te kijkenšŸ¤„šŸ˜

2 opmerkingen:

  1. Je bent gezellig in de weer ! Goed weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed weekend en je blauwe deken ziet er mooi uit. Succes met je nieuwe haakproject. Wat ben je sportief bezig.

    BeantwoordenVerwijderen