donderdag 21 maart 2019

Vandaag weer naar het VUmc geweest voor Dick, de MRI zag er niet goed uit, er zit een massa rond zijn stembanden,  wij moesten gelijk naar de anesthesist, die hadden alle gegevens nog en nu wachten op een oproep, zij gaan een biopt nemen onder narcose en aan de hand daarvan wordt er een plan gemaakt, het blijft dus afwachten.
Verder komt er weinig uit mijn handen  ik zit alleen maar te haken, wat de oudste kleindochter wel fijn vindt, want het is haar deken.

Ook wil ik weer verder gaan aan de quilt voor Dick, maar daar moet ik nog even de puf voor vinden,  hangend op de bank met een haakwerk is ontspannender nu, als deze deken klaar is, mag ik er ook nog een haken voor mijn oudste dochter.

5 opmerkingen:

  1. Lekker doorgaan zonder na te denken is nu wel het beste en zal jou wat rust geven! Héél véél sterkte alle twee bij wat er nu weer op jullie pad mag komen!
    Liefs Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een zorgen, angst en verdrietig om jouw lief zo te zien lijden, heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel sterkte voor jullie samen, Ines! 🍀🍀🍀

    BeantwoordenVerwijderen